Можна засвідчити позитивний вплив, демонструючи, що компанія цілеспрямовано думала про вплив схем соціальної цінності, і що вони можуть призвести до справжніх, стійких довгострокових результатів, таких як:
- Поліпшення впевненості в собі;
- можливості познайомитися з новими людьми та бути залученими до спільноти;
- сприяння та підтримка мереж державної підтримки;
- підтримка для покращення психічного, фізичного та соціального благополуччя;
- більше почуття гордості в громаді;
- вивчення навичок, які можуть призвести до працевлаштування або більшої участі в громаді;
- можливості отримати доступ до подальшого навчання;
- заохочення до навчання та навчання, що може призвести до кар’єри;
- сприяння згуртованості та участі громад.
Отже, якщо компанія – постачальник і постійно б’єтеся головою об цегляну стіну, думаючи про те, що можна запропонувати, важливо пам’ятати, що кожен може щось запропонувати.
Це правда, що деякі великі фірми починають створювати відділи, спрямовані на створення соціальної цінності, але якщо компанія – МСП, це не обов’язково має бути грошовою ямою – час і зусилля також надзвичайно ефективні для створення соціальної цінності. Прочитати про правила проведення торгів арештованого майна можна на сайті www.uub.com.ua/prozorro/sale/prava-vimogi-za-kreditami/.
Однак, як постачальник, компанія повинна думати про те, як можна впровадити соціальну цінність у своїй організації та досягти реальних довгострокових результатів. У майбутньому ви не можна буде розраховувати на пропозицію п’яти тупикових учнівських занять, з неясним обіцянкою про роботу після цього, набравши більше балів, ніж конкурент, який запропонував єдине учнівське навчання поряд із доказами того, що вони думали, як це буде впливають на учасників та ширшу спільноту.
Як будь-коли, є деякі давання і прийняття: справжня соціальна цінність може бути породжена будь-якою кількістю засобів і з будь-якою кількістю цілей, але ніколи не можна поспішати.